TROTS OP HAAR VRIJWILLIGERS

Asha is een stichting van vrijwilligers, niemand wordt betaald. Zonder vrijwilligers kan onze organisatie niet bestaan. Voor alles wat we bedenken, uitvoeren en ondernemen zijn we afhankelijk van de inzet van hun tomeloze inzet.

Als vrijwilliger heb je zelf invloed op besluiten en keuzes die worden gemaakt. Je kunt meedenken en meewerken om de stichting vorm te geven. Vrijwilliger zijn werkt in je voordeel. Je raakt betrokken bij de stichting en de doelgroep die wij bedienen, leert van elkaar en kan je netwerk verder uitbreiden. Het geeft voldoening om samen aan projecten te werken en met elkaar de klus te klaren. Je helpt ons er niet alleen mee, maar vooral jezelf.

Wij hebben momenteel rond de 25 vrijwilligers en ieder jaar rond de 50 tot 60 stagiaires die ons bijzonder goed helpen bij onze activiteiten. Daar zijn wij zeer trots op. Als dat geen goed gevoel geeft! Geef je daarom op als vrijwilliger. Je kunt je aansluiten bij een project of activiteit. Bekijk de verschillende projecten en maak een keuze. Je kunt ook een keer meelopen om een keuze te kunnen maken. We zijn er trots op dat we inmiddels veel vrijwilligers hebben, maar we kunnen altijd meer hulp gebruiken. Word jij ook een van onze vrijwilligers?

img img img

MELD JE NU AAN | ZONDER VRIJWILLIGERS GEEN ASHA!